Translate

lauantai 1. helmikuuta 2014

ystävät

tänään oli kaverin 40v juhlat,oli kivaa!ihanaa oli nähdä vanhoja hyviä kavereita ja tutustua muutamaan uuteeen.kaveri oli tehnyt nuudeleita ja kasvismuhennosta,tosi herkkua!oon tuntenut tän kaverini jo 7vuotiaasta,parhaita ystäviä meistä tuli 9 vuotiaina ja siitä asti ollaan pidetty yhteyttä,nykyään toki vähemmän kuin ennen,mutta kyllä me nähdään tai soitellaan kuitenkin melko usein.samaisen kaverin kanssa päätettiin 11-12 vuotiaina että haluamme olla toistemme lasten kummeja kun niitä siunaantuu..ja nyt mulla on ihana 16v kummityttö ja kaverini on mun 15 vuotiaan kummitäti.

välillä tuntuu,että tulee pidettyä liian harvoin yhteyttä kavereihin,se piristää mieltä kummasti kun saa jutella mukavien ihmisten kanssa.tänään tuli taas naurettua monen päivän edestä ja muisteltua vanhoja.kiva porukka oli koolla,me ollaan melkein kaikki nähty jossain vaiheessa,kolme ihan uutta tuttavuutta oli.tuli juteltua kaikkien kanssa ja parannettua vähän maailmaakin.tää kissakuva sopi hyvin tähän kun kaverillani on kaksi ihanaa kissaa jotka olivat kokoajan läsnä juhlissa.
piti tähän loppuun laittaa vielä kuva 70luvun mainoksesta,nää oli siis mun lapsuudessa muotia!huomenna juhlitaan poikia täällä meillä,ja mulla kaikki tekemättä,siivottu on ,mutta en oo leiponut vielä mitään..eipä tässä kiirettä..hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti