Translate

keskiviikko 28. toukokuuta 2014

haaste

nappasin haasteen rennosti kotona blogista,itseäni ei olla haastettu,mutta kun muillakin näitä on ollut,ajattelin vastailla samoihin kysymyksiin..

Haasteen tarkoituksena on tuoda esiin uusia lukemisen arvoisia blogeja, joilla on alle 200 lukijaa. Haaste on seuraavanlainen: 



1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen haastetulle.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista.
11 asiaa minusta
1.tärkeimmät ihmiset mulle on pojat 15v ja 11v ja mies 41v.erittäin läheisiä ovat myös äitini isäni ja siskoni sekä hänen perheensä
2tulen toimeen anoppini kanssa erittäin hyvin.olen aina ollut tyytyväinen,että mun ja anopin välit on olleet aina välittömät ja hyvät,eikä ole tarvinnut tapella.
3.olen löytänyt liikunnan ilon taas ja nautin miltei päivittäisistä liikunta hetkistä
4.olen löytänyt itselleni ihanan lenkki kaverin yllättäen naapuritalosta isomman pojan kaverin äidistä.olemme ystävystyneet muutenkin.kaverin kanssa on paljon helpompi lähteä liikkeelle kuin yksin.
5.olen hakenut fysioterapeuttikoulutukseen ja pääsin pääsykokeisiin.2.6 pitäis mennä kokeilemaan onko musta mihinkään..kunhan saisin vielä' ennakko tehtävän tehtyä.
6.täytin 40v huhtikuussa,eikä se muuttanut elämääni ollenkaan,en ole vieläkään vanha.
7.molemmat poikani ovat syntyneet keskosina vanhempi 34 viikolla 1500g ja 40cm.nuorempi 32 viikolla 1930g ja 42cm.minulla oli raskausmyrkytys kummassakin raskaudessa.
8.tykkään kuunnella paljon musiikkia,yleensä kuuntelen energyä tai yle.xää
9.viimeisin levyhankintani on jannika b:n siva,sitä ennen olikin pitkä aika levyhankinnoista.
10.minulla on paljon kummilapsia. vanhin on kohta 25 ja nuorimmat 2 on syksyllä 2 täyttäviä.he ovat kaikki minulle tärkeitä.
11.tykkään laulaa,käyn välillä karaokessa..töissä onneksi saan lapsien kanssa laulaa töiden lomassa.





11 KYSYMYSTÄ HAASTAJALTA
1. Mitä arvostat ihmisessä eniten? rehellisyyttä
2. Mistä saat energiaa arjen keskelle? liikunnasta perheestä ja ystävistä
3. Mikä olisi unelmiesi ammatti? olen just hakenut kouluun,olisiko tällähetkellä fysioterapeutti..?
4. Suurin haaveesi?haaveilen aina milloin mistäkin,oma kesäpaikka vois olla tällä hetkellä haaveena ja poikien saaminen kunnialla teini iän yli aikuisiksi
5. Mikä on heikko puolesi? kiltteys,annan helposti periksi ja luovun omista haluistani muiden vaatimusten takia.
6. Lempikukkasi? tulppaani,keltaisena.
7. Paras luonteenpiirteesi? positiivisuus
8. Mitä tekisit, jos saisit rahaa 1000€?lähtisin kaupunkilomalle koko perheen kanssa.
9. Kissa vai koira? koira ehdottomasti,kumpikin on ollut,ja koira ihminen olen selvästi vaikka kissoistakin tykkään.
10. Minkä puhelimen omistat? jonkun nokian karvalakki mallin.
11.Mitkä kolme asiaa tekevät sinut onneliseksi?perhe ystävät ja lenkit hyvän kaverin kanssa


laitan haastetta eteenpäin ,ja lisäilen sitten kenet olen haastanut jos haluat tarttua haasteeseen olehyvä vaan!!

mun kysymykset tulee tässä:
1.miksi aloit bloggaamaan?
2.tilaatko tai luetko jotain lehtiä?
3.harrastatko liikuntaa mielummin yksin vai kaverin kanssa tai ryhmässä?
4.mitä teet/teette kesällä?
5.lempilomapaikkasi suomessa ja ulkomailla
6.onko sinulla sisaruksia,oletko heidän kanssaan tekemisissä säännöllisesti?
7.osallistutko kesällä johonkin urheilutapahtumaan tai menetkö festareille yms?
8.minkä kohteen tai paikan  tai nähtävyyden esittelisit ulkopaikkakuntalaiselle tai ulkomaalaiselle omasta kunnastasi/kaupungistasi
9.mikä on lempi kesäherkkusi?
10.mikä on parasta kesäjuomaa?
11.katsotko kesällä mielummin telkkaria vai luetko kirjoja?
 haastoin:
oman elämänsä pieni suuri pudottaja
saagan elämä on
sporttaillaan
 hymyillen
ei minun kroppa

1 kommentti:

  1. Nonii :) mukava lukea toistenki vastauksia. Vähälle jääny toisten blogien seuraaminen,on niin paljo varsinii kesäisin kaikkea! Mukavat kesän jatkot sinne :)

    VastaaPoista