Translate

keskiviikko 26. helmikuuta 2014

sairasta jälleen kerran

olen nyt siis oksennustaudin kourissa,tai eilen aamuyöstä ja aamulla oksentelin ja iltaan asti vatsaa kouristeli,ja päänsärky huimaus ja kuume oli ihan kammottavat..tänään on paaaljon parempi ja lupasin mennä töihin huomenna.päätä tosin särkee kovasti ja tää perhanan huimaus?mitä tää on?mulla on lisäksi koko eilispäivän nukkumisen ja makaamisen jäljiltä niska uskomattoman jumissa..mutta parempaan päin mennään,toivottavasti!illalla pitäis mennä kaverini luokse hiusten leikkaukseen minä ja pojat.pe on pojalla konfirmaatio kuva ja varmaan sitä ittekin joutuu pällistelemään kuvissa,eli kutrit on saatava kuosiin.mulla on toinen puoli lyhyt ja toinen puoli korvan alle polkkiksen tapaan ja etu tukkakin jo miltei korvan alle kun sivulle sen haron.mä haluisin taas kerran jotain uutta,kyllästyn jatkuvasti hiuksiini.jotain lyhyttä ja sähäkkää varmaan..
jotain tällästä tai niin kuin mulla yleensä littanan lättänät  ja mitään sanomattomat,ei johdu kampaajasta vaaan minun laiskuudesta!
nyt on pakko mennä tekemään ruokaa,puolelle porukalle isompi poika on tässsä samassa taudissa.mä ehkä jo kykenen pasta bolognesea vähän syömään paahtoleipä ja puuro on ainakin pysyneet hyvin sisuksissa.palailen taas!


illan lisäys kirjoitukseen,päätin tehdä radikaalin tempun ja leikkautin ihan lyhkäset hiukset,hmmmm melkein liiankin lyhyet..mutta kasvaahan noi.mä kyllä tykkään näistä vaikka vähän totuttelua vaatiikin.mulla on ihan lyhyet sivut ja takaakin melko lyhkäset,päältä on sitten pitemmät ja etutukkaa jätettiin kanssa ja käänsin jakauksen toiselle puolelle.mun mies oli järkyttynyt,niinkuin yleensäkin kun teen jotain uutta,mutta myönsi illalla että kyllä noihin tottuu ja taitaa ne sopia sulle kuitenkin.sivut meni ehkä liiankin lyhkäseksi,mä en nää mitään ilman rillejä enkä pysty kommentoimaan kampaajan liikkeitä,mutta pysyypähän se osa ainakin kuosissa,eikä oo sekaisin niinkuin mun tukka yleensä.

2 kommenttia:

  1. Uusi tukka oli kyllä tosi kiva, sopi sulle ihan mielettömän hyvin!

    VastaaPoista
  2. kiitos kiitos!alan itsekin tottua siihen vaikka kriisi meinas sen kampauksen kanssa iskeäkin..

    VastaaPoista