Translate

lauantai 8. maaliskuuta 2014

ihanaa kun lapset kasvaa..(joskus toivon,että lapset ois vieläkin pieniä)

hemmetti,että mua ottaa pattiin tää teini elämän seuraaminen..poika on puolikuntoinen ja säntäilee pitkin hakunilaa ja itähakkilaa..no puhuttiin puhelimessa(onneksi on kännykät,mä sekoisin jos ei sais kiinni)vähän ennen kymmentä.."joo tuun kohta varmaan kotiin"puol yksitoista soitin taas "kaveri tuli länsimäestä,tuun kaheltatoista"ei vaan tuut yheltätoista""ei vaan kaheltatoista..."ei kun tulet puolikaksitoista ja se on viimeinen sopimus!"tässä vaiheessa otti jo vähän päähän..no yksi pojan kaveri oli kadoksissa,kun oli kännykästä yllättäen loppunu akku,soitin ennen puolta kahtatoista sitten poitsulle,että kertois kaverinsa olinpaikan..no eikös tää meikäläisen teini ollu matkalla jakomäkeen tappelemaan(!&%?#)kun neljä tuntematonta poikaa oli hakannut ja potkinut hänen kaveriaan..todella väärin sekin tietysti,mutta mä en siedä tappeluita ,enkä voinut antaa tän sankarin mennä tappelemaan keskellä yötä jakomäkeen,huono tyhmä idiootti äiti..no poika yhden kaverinsa kanssa löytyi vaaralasta josta nappasin ne kyytiin ja loukkaantunut kaveri oli hypännyt bussiin ja mennyt kotiin..mun poika oli tosi kiukkunen ja mä olin pilannut kaiken"eksä tajuu,että tälläset asiat pitää selvittää...on tosi raukkamaista hakata joku jos sillä ei ole tupakkaa.." ... "toki tajuan tämän,ja olisin voinut yrittää tulla selvittämään asiaa,mutta en voi antaa 15 v pojan juosta koko yötä pitkin jakomäkeä etsimässä jotain tuntemattomia hakkaajia.." no poika tuli kotiin ja kadonnut kaverikin löytyi..ja loukkaantunut osapuoli pääsi kotiin turvallisesti.huhheijaa!poika on tosi köhänen ja saa varmaan jonkun keuhkopöhon juostessaan tuolla pitkin kyliä.no nyt on kaikki hyvin!!hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti